קרדיט תמונה FREEPIK

כלבי השיצו הפכו להיות לפופולאריים מאוד בשנים האחרונות. מספיק להסתובב ברחובות כדי להבין עד כמה הם נפוצים, ובכמה בתים הם נמצאים. עם זאת עולות תהיות, מה גורם לסוג הזה להיות כל כך אהוב? הרי בטוח טמונות בו יתרונות שהופכות אותו להיות כזה. במאמר הבא נסביר לכם מה גורם לאנשים רבים להעדיף את כלבי השיצו על פני כלבים אחרים. בסוף אם אתם מכניסים כלב אליכם לבית, תרצו לדעת שהוא מתאים לכם כמו כפפה ליד. כך לא תמצאו את עצמכם מכניסים את עצמכם אל תוך פלונטר בלי יכולת לצאת ממנו.

מראה קטן וחמוד

אנשים רבים בוחרים את הכלב הבא שלהם על סמך המראה החיצוני שלו. אומנם זה לא אחראי לבחור כלב על פי מראה חיצוני בלבד, אך גם בהקשר הזה לכלבי שיצו יש יתרון משמעותי. היותם קטנים וחמודים גורם לכך שיעדיפו אותם על פני כלבים גדולים ומאיימים. זה לא אומר שלכלבים הללו אין את החסרונות שלהם, אך המראה שלהם מיד מושך את העין.

לא מנשירים

עוד יתרון מהותי הטמון בכלבי השיצו בה לידיי ביטוי בכך שהם אינם מנשירים. בשונה מכלבים אחרים שגורמים לכם לנקות אחריהם על בסיס קבוע, כאן המציאות אחרת לגמרי. הכלבים הללו יאפשרו לכם לא לדאוג בהקשר הזה, ואנחת הרווחה תהיה מהותית. ישנם כלבים שקשה מאוד לגדל בבית רק בגלל העניין הזה. כלבי השיצו יכולים להסתובב בכל פינה בבית מבלי שהם משאירים אחריהם מזכרת בדמות גושי שיער.

מושלמים עם ילדים

כלב שיצו הפך להיות לבחירה מועדפת על משפחות שיש להן ילדים קטנים. הכנסת כלב לבית עם ילדים אינה דבר של מה בכך, בטח אם תרצו לעשות את ההתאמה הנכונה. ישנם כלבים שלא מסתדרים עם ילדים, דבר שמחייב אתכם לחשוב פעמיים לפני שתכניסו אותם לביתכם. השיצו ידוע בתור כלב שמסתדר טוב עם ילדים, והם אפילו אוהבים אותו בשל היותו קטן וקומפקטי.

קלים מאוד לטיפוח

אחת מהמגרעות של כלבי השיצו היא שהם דורשים המון תשומת לב בעת הטיפוח. אך כל מי שניסה לטפח את כלבי השיצו בעצמו יכול להעיד עד כמה זה פשוט. לא צריך לקחת אותם למספרה על בסיס קבוע, ניתן לעשות חלק מהפעולות באופן עצמאי בבית. רק תצטרכו להצטייד בציוד הנדרש, ותראו איך אתם מטפחים את כלבכם לגמרי לבד.

מתאימים לגידול בדירה

אם אין לכם חצר בבית, מרחב האפשרויות שעומד לרשותכם מצטמצם באופן מהותי. ישנם סוגי כלבים שניתן לגדל רק בבית עם חצר רחבת ידיים, אחרת תאלצו לקחת אותם לסיבובים ארוכים. כלב שיצו ידוע בתור כלב עצלן, הוא לא אוהב להסתובב יותר מדי בחוץ. המשמעות היא שיהיה מאוד נוח ואפילו עדיף לגדל אותו בדירה ולא בבית פרטי.