עיריית בת-ים: אזור חדש באתר העירייה. המרכז את כל שירותי העירייה במקום אחד

מדובר על מהלך חדשני, המאפשר לתושב לאתר את כל ערוצי הפנייה לעירייה. בהתאם לשירות אותו מבקש לקבל

כחלק משיפור השירות לתושב עיריית בת-ים. ביוזמת חטיבת השירות ובשיתוף עם דוברות העירייה. עריית בת-ים השלימה בימים אלה את פיתוחה של אזור חדש באתר העירייה המרכז את כל שירותי העירייה במקום אחד. מדובר על מהלך חדשני המאפשר לתושב לאתר את כל ערוצי הפנייה לעירייה בהתאם לשירות אותו מבקש לקבל. זו הפעם הראשונה שהעירייה בונה פורטל מתקדם כזה לתושביה. המבוסס על מה התושב מחפש וצריך.

 

מטרת הדף היא כי לתושב תהיה את האפשרות לבחור את קטגורית השירות המבוקש: ארנונה. הנדסה ובינוי. חינוך. רווחה וכו'. תחת כל קטגוריה הם ימצאו את שירותי העירייה המוצעים. תחת כל שירות יוכל התושב: לגשת בקלות לשירות בקליק- השירות הדיגיטלי המוצע עבור מה שמחפש כמו: שעות פעילות. ופרטי הפנייה של השירות הטלפוני וקבלת הקהל ביחידה/הגורם האחראי לשירות המבוקש.

 

במקביל, כבר בימים אלו, חטיבת השירות מקדמת את היכולת לפנות לעירייה בפנייה מקוונת שתתאפשר דרך אזור חדש זה באתר. היחידות הראשונות שהחלו לפעול כפיילוט. לפרויקט הן רישוי עסקים, פיקוח עירוני ורשות החנייה. באמצעות פנייה מקוונת דיגיטלית. העירייה מסייעת לתושבים בצורה יעילה יותר. זריזה יותר ושירותית יותר.

 

ניתן להתרשם מהחוויה בקישור הבא.

 

ראש העיר, צביקה ברוט: "אני מברך על המהלך החשוב, עלינו לדעת לתת את השירות הנגיש והטוב ביותר לכל התושבים. התפיסה הרשותית אותה אנו מובילים שמה כל תושב במרכז ואנו נמשיך ונרחיב את הפרויקט בעתיד ".

 

באדיבות דוברות עיריית בת ים
באדיבות דוברות עיריית בת ים