בת ים חדשות. מהומות קשות בבת ים. חברי לה פמיליה הגיעו לצעדה בבת ים. נהג ערבי הותקף קשות. עשרות חנויות נופצו. ארבעה עצורים חלקם עם כלי תקיפה.

בת ים בוערת. המהומות הלאומניות בארץ זלגו לבת ים.

צעירים יהודים תקפו באלימות קשה רוכב אופנוע. זאת לאחר שברשתות החברתיות הופצה קריאה להגיע לבת ים וככל הנראה חברי לה פמיליה הגיעו למקום. הפורעים ערכו צעדה בעיר וניפצו חנויות.

המון משולהב שחשד כי נהג הינו ערבי שלף אותו מהרכב והיכה אותו נמרצות.

המשטרה בלמה את התהלוכה הלא חוקית בבת ים. לדברי דוברות המשטרה המדובר בקומץ אנשים שבקשו להגיע ליפו ולהתעמת עם תושבי המקום.

מדוברות המשטרה נמסר כי שוטרי מרחב איילון. נערכו לתהלוכה לא חוקית שהתקיימה בעיר בת ים. עם קבלת מידע בדבר קריאה ברשת החברתית. להצטרף ולהגיע ליפו להתעמת עם תושבי המקום. כמו כן בהתאם לצורך המבצעי ולאחר שלא נשמעו להנחיות השוטרים, נעשה שימוש באמצעים לפיזור ההמון.

זאת ועוד מהמשטרה נמסר כי ככל שיידרש. ייעצרו חשודים הפועלים בניגוד לחוק ומפרים את הסדר הציבורי.

בנוסף המשטרה עצרה 4 חשודים במעורבות באלימות בבת ים, חלקם עם כלי תקיפה.

"זו אינה דרכנו"

ח״כ משה ארבל (ש"ס) בתגובה למראות האלימות על ידי בני נוער בבת ים: ”אני מביע זעזוע ושאט נפש מקומץ מופרע שנוהג באלימות ומשחית רכוש. זו איננה דרכנו. למרות האירועים הקשים והפרעות מצד ערבים ישראלים בלוד עכו וחיפה אין להתנהגות מהסוג הזה מקום במחננו ובחברה חפצת חיים בכלל".

"אני מצפה מהשר לבטחון הפנים וממשטרת ישראל להתחיל להכיר את המושג משילות ולמצות את הדין עם פורעים אלימים בכל מקום ובכל רחבי הארץ״.הוסיף אבוטבול.

עוד דווח כי ראש העיר צביקה ברוט הגן בגופו על כתב 'כאן 11' דניאל אלעזר שהותקף ע"י ההמון בבת ים בשידור חי.

ח״כ עמר בר-לב (העבודה) צייץ בתגובה ללינץ׳ בבת ים: ״חיות האדם האלה שכחו מה המשמעות המוסרית של להיות יהודיים. תקיפות של ערבים על יהודים וירי הטילים מרצועת עזה אינם תירוץ ללינץ׳ המחריד שיהודים ישראלים ביצעו זה עתה בבת ים כלפי ערבי. חיות האדם האלה. שכחו מה המשמעות המוסרית של להיות יהודיים.״

בת ים חדשות
בת ים. מהומות בטבורה של העיר. צילום מסך כאן 11