מי שיפתח חשבון בפלטפורמה כמו גוגל לעסק שלי (או  Google לעסק שלי) יוכל ליצור בחינם אינטראקציה מהירה וישירה יותר עם לקוחות. כיום יש אלפי עסקים שפתחו חשבון גוגל לעסק שלי ונהנים מיותר תנועה בבית העסק.

לא מעט בעלי עסקים בארץ ובעולם אשר יודעים שבאמצעות מקום טוב בגוגל אפשר לחשוף את העסק בצורה הרבה יותר טובה ויותר חכמה. גוגל הוא מנוע חיפוש חינמי שמספק לגולשים מידע בכול נושא ותחום, בעוד שהוא מקדם אתרים של עסקים שיש להם תוכן טוב באתר, שמחזיקים באתר איכותי ומבצעים קידום מקומי לעסקים באופן חכם ויעיל.

כיום כל בעל עסק חושב לעצמו: גוגל טוב לעסק שלי, ולא סתם. באמצעות מנוע החיפוש הזה אפשר להוביל יותר גולשים לאתר, אפשר להוסיף מיקום במפות של גוגל, אפשר לנתב גולשים למקום – כמו למשל כאשר גולש מחפש מסעדה או תחנת דלק קרובה, אפשר להוסיף ביקורות גולשים, להוסיף תמונות של בית העסק – מה שיופיע בחלק העליון של התוצאות בגוגל, שם ימצא גם האתר שלכם וכולי. כיום אפשר להוביל גולשים לכל עסק, גם לעסקים ללא אתרי אינטרנט וכול באמצעות שימוש בכלים החכמים של גוגל עבור קידום עסק שלכם.

אבל כיצד עושים את זה?

קידום בגוגל מפות וקידום דרך חברת הענק הזאת יספקו לכם חשיפה מול גולשים ברשת. החשיפה הזאת קורית בחינם בעיקר אם תדעו כיצד לפעול בגוגל על מנת למקסם חשיפה. אם תשקיעו בקידום באתר שלכם תוכלו להכניס תוכן קידום אתרים הידוע גם כתוכן SEO שמורכב ממאמרי קידום טובים משולבים במילות מפתח נפוצות לעסק שלכם. עוד תוכלו לספק לגוגל כמה שיותר מידע על בית העסק שלכם, כמו מילוי פרופיל העסק בקידום לפלטפורמות כמו גוגל לעסק שלי, שם אפשר להכניס תמונות של בית העסק, מידע חשוב, המלצות מלקוחות וכולי. כך העסק יהיה חשוף יותר ומקודם יותר בעיני הלקוחות.

אל תשכחו להוסיף פרטים ליצירת קשר

כשאתם פותחים חשבון גוגל לעסק שלי הדבר החשוב ביותר שתעשו הוא לציין פרטים ליצירת קשר. הכניסו ראשי תיבות של השם שלכם בעברית ואנגלית והכניסו כתובת וטלפון. הפרטים האלה יופיעו בתוצאות החיפוש בגוגל והם חשובים במיוחד משום שגולשים מחפשים עסק כמו שלכם ירצו להזין את הכתובת בוויז או ליצור קשר כדי לברר פרטים.

בין היתר חשוב שתקבלו אזכורים גם במקומות אחרים כמו לשל הופעה באתרים אחרים. למשל, באתר שעוסק בחופשה בצימרים בצפון יוכל להכניס אדם שמפעיל עסק לרכיבה על סוסים עם פרטים על האטרקציה. כך נוצרים שיתופי פעולה טובים. בין היתר חשוב להכניסם פרטים כמו בזאפ או דפי זהב ובאתרים של בזק ופורטלים של אנשי מקצוע. באמצעות עבודה נכונה או מקדם אתרים איכותי תוכלו לבצע קידום נכון ואפקטיבי בגוגל.

גוגל לעסק
גוגל לעסק צילום FREEPIK