"גמלאים ונהנים – לחיות וליהנות מהגיל השלישי", ברוח זו יוצא לדרך חודש הגמלאי אשר מציע מגוון רחב של פעילויות תרבות, פנאי ונופש לציבור האזרחים הוותיקים.

חודש הגמלאי הינו חודש שמקיימת עיריית בת ים, במטרה לקדם את האוכלוסייה הבוגרת המתגוררת בעיר, להעניק לה מקום של כבוד ולספק לה מגוון פעילויות להנאתה ולרווחתה, וכל זאת בעלות מסובסדת.

אירועי חודש הגמלאי יכללו בין היתר:

ימי ספורט

13.11.19 באולם עופר הנמצא בבית ספר רמות (רח' קרן היסוד 12), וב- 27.11.19 באולם הספורט חשמונאים. בתכנית: 8:30 התכנסות וכיבוד קל. חימום זומבה קצבי וסוחף, חלוקה לתחנות תחרותיות והיתוליות, פעילות מתיחות והרפיית הגוף, והענקת מדליות.

הכניסה חופשית בהרשמה בראש במעודוני הגימלאים.

 

יום בריאות בשיתוף בית החולים וולפסון

יום עיון המתקיים ב-25.11.19 החל מהשעה 8:30 באולם ההרצאות בבית החולים.

בתכנית: הרצאות מטובי המרצים והרופאים בתחום: האורטופדיה, עיניים, פעילות גופנית בגיל השלישי, תזונה, ועוד.הבנפגש כולל: ארוחת בוקר וצהריים.

נפגשים בבית החולים בשעה 8:15 באולם ההרצאות. כניסה חופשית בהרשמה מראש במועדון הגימלאים הסמוך הקרוב לבית הגימלאי.

גמלאים ונהנים. צילום באדיבות: pixabay

מופעים

17.11.19  בשעה 10:30, ההרצאה "לייק מסבתא – מי אמר שהדיגיטל רק לצעירים?" – העולם הדיגיטלי לא רק לצעירים, הסבתאות החדשה. הרצאה מרתקת בשיתוף קופת חולים כללית. באודיטוריום בת-ים (רח' הדדי 6). כניסה חופשית בהרשמה מראש במועדון הגימלאים הסמוך הקרוב לבית הגימלאי.

12.11.2019 יום שלישי בשעה 17:30 הרצאה של היידי מוזס (בתו של ח"כ מוזס מיהדות התורה). ההרצאה המרתקת מתקיימת באודיטוריום בת-ים (רחוב הדדי 6). מדוע עזבה היידי מוזס את העולם החרדי, ומאוחר יותר אף יצאה מהארון. "סיפרו לי שאני מתחתנת. אמרתי, ביקשי, התחננתי- אני לא רוצה! הושיבו אותי ואת השידוך שלי יחד בחדר, לא היה שום חיבור. שעתיים שלמות של שתיקה. פתאום צעקו "מזל טוב" והתחילה חגיגה. האירוע כולל כיבוד קל, במבואת האודיטוריום לפני המופע. מחיר כרטיס 25 ₪

 

בתאריך 24.11.2019 יום שני בשעה 17:30- "זורבה בשניים" – המופע מתקיים בהיכל התרבות בת-ים. לזר בואנו ודורית פרקש בערב שירים יווניים, לזר בואנו על הבוזוקי ודורית מתבלת את שירי יוון בסיפורים פיקנטיים. ארוע סוחף ומקפיץ. המופע מתקיים בחסות ובמימון של המשרד לשוויון חברתי. מחיר כרטיס 10 ₪

 

טיול תרבויות לגליל

מרכז המבקרים תל יקנעם, סיפורו של התל לאורך התקופות (כולל מיצג אורקולי ותצפית מרהיבה על עמק יזרעאל). אנדרטת שיירת יחיעם (סיפורה של השיירה שיצאה לפרוץ את הדרך אל הקיבוץ הנצור), מערת קשת (תצפית מרהיבה על הגליל המערבי וסיפורה של תופעה גיאולוגית מרתקת), מברהטיי-החוויה האתיופית בקיבוץ עברון – מפגש עם יוניי סקיבה המספרת את סיפור עליית העדה מאתיופיה במרכז מבקרים המשמר את המורשת האתיופית. בתאריכים : 19.11.2019,  20.11.2019

יציאה בשעה 07:30 נקודת איסוף במרכז המסחרי רמת יוסף.

הטיול כולל: כניסה למופע אורקולי, ארוחת כריך בראנץ', מדריך מקצועי צמוד, אוטובוס תיירותי צמוד.

מחיר 140 ₪ למשתתף.

כרטיסים ניתנים לרכישה במועדוני הגמלאים במרכזים הקהילתיים. לפרטים נוספים ניתן לפנות לחברה לתרבות פנאי וספורט טל' 03-5080025 שלוחה 2019.