קרדיט תמונה :depositphotos

העיר בת ים היא עיר באזור המרכז. מדובר באחת הערים שבה יש המון אטרקציות עבור ילדים. החופש הגדול הוא בדיוק הזמן לנסוע אל העיר ולהנות באטרקציות השונות. משפחות יוכלו לנסוע יחד וגם קבוצות ילדים, אך מוטב יהיה שתדאגו להסעה בבת ים שתיקח אתכם אל העיר, אחרת יהיה לכם קשה להתנייד במספר מכוניות יחד.

רכבים פרטיים או הסעות בקבוצה?

משפחות רבות בחופש הגדול מעוניינות לקבץ יחד את הילדים מהכיתה ולנסוע להנות במגוון יעדים, בניהם העיר בת ים שיש בה המון אטרקציות נפלאות. ההתארגנות בין ההורים לצאת עם מספר רכבים באותו זמן היא לא פשוטה וגם לא חסכונית. כל רכב יכול לקחת רק חמישה ילדים והעלות הופכת להיות גבוהה. כמו כן, כולם צריכים לתאם את הזמנים ולפעמים זה לא יוצא בצורה הכי טובה שיש ויש איחורים.

במקום שיהיו מאחרים ובמקום לשלם כל כך הרבה כסף, הורים שרוצים להפוך את הנסיעה ליעילה יותר, יעשו טוב אם יבצעו הזמנת שירות הסעות בבת ים שתיקח את הילדים יחד עם המבוגרים מיעד אחד ליעד האחר. כולם יגיעו יחד למקום האיסוף, ההסעה תצא בזמן וכל ההורים יוכלו להתחלק בעלות ההסעה. בצורה כזו אתם יכולים להוציא בחופש הגדול שלל טיולים לכל מקום בארץ ללא בעיה. זה חסכוני, זה משתלם ולילדים זה פשוט ממש כיף.

כמה עשויה לעלות לכם הסעה בבת ים?

עלות של הסעות בבת ים תלויה במיקום אליו אתם נוסעים והאם אתם זקוקים להסעה למספר ימים. כמו כן, סוג הרכב גם קובע את העלות. כמו שאתם יודעים, טנק דלק של אוטובוס אינו כמו טנק דלק של מיניבוס. בעת התקשרות עם חברת ההסעות, יהיה עליכם לעדכן את כל הפרטים החשובים. סדרן ההסעות ישאל אתכם על יעד הנסיעה, מקום האיסוף וכמות הנוסעים. בצורה כזו יהיה לו קל להתאים לכם את סוג הרכב שייקח אתכם. חשוב לבצע תכנון מראש ולבצע הזמנת שירות הסעות בבת ים כמה ימים מראש. בצורה כזו תוכלו לקבל בדיוק את ההסעה שמתאימה עבורכם.

מה עושים אם רוצים הסעה לטיול של מספר ימים?

חברת הסעות שונה מחברת מוניות רגילה שהזמינות שלה היא יומית בלבד. בחברת הסעות ניתן גם שירות של הסעה צמודה למשך מספר ימים. תוכלו להתקשר, להסביר על הטיול שלכם וכך להזמין הסעה עם נהג צמוד לאורך כל הטיול. אם מדובר בטיול במסלולים מגוונים בארץ, הרי שהוא יוכל לחכות לכם בסיום המסלול. זה מאוד מסתדר כאשר מדובר במסלולי טיול שאינם מעגליים ויש צורך ברכב שיחכה לכם בסוף המסלול. קבוצות של משפחות עם ילדים יוכלו לבצע כך מגוון טיולים סופר מגניבים מבלי להתחיל לחשוב מי מבין ההורים יחכה למטה עם הרכבים הפרטיים.