ראש העיר צביקה ברוט יחד עם קהילת הסקייטרים בעיר קיימו טקס הנחת אבן פינה לציון תחילת עבודות בניית הסקייטפארק הראשון בעיר: "עד היום חובבי הסקייטבורד בבת ים נאלצו לנסוע לערים אחרות- תכף יגיעו לבת-ים מכל הארץ"

החלו עבודות בניית הסקייטפראק הראשון בבת-ים. אשר יהיה חלק מפארק תצפית הים ויתפרס על שטח של 2500 מ"ר של מתקנים. מדשאות. פינות ישיבה ופינות מונגשות. בתי קפה. פודטראקים. ברזיות והצללות. והכל עם נוף משגע לים. פארק תצפית הים הנבנה בים אלו נמצא במקום הגבוה ביותר של העיר. ועובר מתיחת פנים של האזור כולו. ויהיה לאחד הפארקים היפים ביותר בגוש דן.

בתכנון הפארק שמו דגש וחשיבות רבה שמרחב הגלישה ישולב בצורה הטובה ביותר בסביבה הירוקה של הפארק. 

משטחי הבטון המאפיינים מתקני גלישה ישולבו עם "אצבעות ירוקות" שמרככות את המראה הנוקשה. ויוצרות חיץ למניעת שימוש בגדרות. מה שמשאיר את המרחב פתוח ונעים. המבואה הצפונית אל פארק תצפית הים היא גם המבואה לסקייטפארק, מקום להתכנסות הסקייטרים  הבאים לגלוש וגם לאלה הבאים לצפות במתרחש. סביב משטחי הבטון ימוקמו גבעות דשא שמאפשרות ישיבה וצפייה. הפארק יהיה כמובן נגיש ויאפשר הגעה לכל המעוניין.

בטקס הנחת אבן הפינה, שנערך השבוע, במעמד ראש העיר צביקה ברוט, מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך אלי יריב, סגן ראש העיר יהודה הרוש, מחזיק תיק הספורט ירון לוי וקהילת הסקייטרים בעיר, הכריזו בשמחה על תחילת העבודות שעתידות להסתיים תוך כשנה.

ראש העיר אמר נרגש:

"הסקייטפארק הראשון בבת-ים יצא לדרך! עד היום חובבי הסייקטבורד בבת-ים נאלצו לנסוע לערים אחרות, אבל עם סיום העובדות יגיעו סקייטרים מכל רחבי הארץ ליהנות מהסקייטפארק הכי חדש וברמה הכי גבוהה בישראל- אשר מוקם בימים אלו בפארק תצפית הים עם נוף לים והאמצעים החדשנים ביותר."

הסקייטפארק הראשון בבת-ים
קרדיט להדמיות: ברוידא מעוז אדריכלות נוף בע"מ

 

הסקייטפארק הראשון בבת-ים
קרדיט להדמיות: ברוידא מעוז אדריכלות נוף בע"מ