בהשקת סניף הדגל הראשון של המותג היפני  “קסימי ווג”, בקניון עזריאלי סיפרה הדוגמנית ירדן הראל בגילוי לב על ההתמודדות עם הליך פונדקאות והציפייה לתאומים.

הכניסה לסניף החדש עוצבה כרחוב  בטוקיו אליו הגיעו סלבס, מובילי דעת קהל ואנשי עסקים, להרגיש שעה קלה ביפן.   בין המפורסמות נראו: לירן כוהנר, ליהיא גרינר וירדן הראל– שבימים אלו פרסמה על הליך הפונדקאות עם בעלה ושהשניים מצפים לתאומים.

בין השלוש התפתחה שיחת בנות, על הורות, הריון ומה שבניהם. כשהן מחליפות אחת עם השנייה טיפים על שעות שינה, מקלחות, גזים, והיחסים עם הבעל אחרי הילדים. כוהנר שמיהרה לטיסה לאמסטרדם, הצליחה לרכוש בובה לבתה ופיצ’בקס לבית.  ליהי גרינר  לא חסכה  בשאלות על פרסום ההודעה של ירדן הראל בנושא הפונדקאות המדובר. ירדן בתגובה אמרה: “חשבנו על זה הרבה, אבל כשכבר קיבלנו את ההחלטה היינו שלמים איתה”.

ירדן הראל עם מסר לאומה: “קודם כל אני רוצה להגיד תודה רבה לאנשים המדהימים ששולחים לי הודעות ומתייעצים איתי”.  והוסיפה- “התהליך שאני עוברת הוא לא פשוט, אני מאחלת לכולם שהחלומות שלהם יתגשמו”. כשנשאלה על ההכנות של החדר לתאומים: “עדיין לא התחלנו, שלב אחרי שלב”.

ירדן הראל בהשקת קסימי ווג ישראל צילום אסף לב