בגוש דן ובמקומות רבים ארחים אנחנו מוצאים לא מעט אנשים שלא זקוקים להובלות גדולות. זה נפוץ בעיקר באזור המרכז שיש בו הרבה סטודנטים וצעירים שטרם צברו רכוש, וזה נכון גם למי שהחליט במודע לצמצם את הרכוש שלו ולחיות בצורה מינימליסטית. לאנשים אלה לא נחוצות המשאיות הגדולות שמובילות תכולת דירות גדולות וגדושות, אלא הובלות קטנות שאפשר לדחוס כמה ברכב אחד.

הובלות קטנות בבת ים, למשל, נפוצות הרבה יותר מאשר חושבים, משום שהובלות כאלה מאפיינות לא רק את הסטודנטים והצעירים הרבים שחיים באזור זה, כי אם גם אנשים שפשוט לא רוצים לשלם יותר על דירה שמכילה בעיקר רכוש.

מה מאפיין הובלות קטנות?

מפתיע לגלות שיש לא מעט אנשים שהחליטו לעשות שינוי גדול כזה בחיים, שהם פשוט לא מוכנים להשתעבד לרכוש. בדרך כלל, מגלים זאת כשרומים לעבור דירה ומגלים עד כמה הדירה עמוסה בתכולה שכבר אינה תקפה ואינה מיועדת לשום דבר פונקציונלי. אנשים כאלה מתחילים בצמצום הרכוש שלהם בהדרגה, כך שכשאר הגיע הזמן לזוז בחיים ולעבור דירה, גם הצעת המחיר שהם צריכים נמוכה בהרבה. להם, למשל, לא תהיה בעיה לעבור בכל ימות השנה, אומרים בחברת הובלות בוריס ומיכאל, משום שהם יכולים להצטרף לכל הובלה אחרת שמתרחשת באותו יום באזור. זה מה שקורה כאשר מובילים מצרפים כמה הובלות ומצליחים בגלל זה להוזיל את המחיר ולהציע הצעת הובלה של דירה אטרקטיבית יותר.

מה חשוב לדעת על הובלות קטנות?

הובלות קטנות הם שם כולל לכל הובלה של מספר פריטים, כאשר לא תמיד יש רהיטים ולא תמיד יש אין ספור ארגזים. יש צורך ברכב קטן מהמקובל ולפעמים הוא יכול להיות טנדר או משאית קטנה שאינה מאובזרת, ולכן לא תמיד העבודה נעשית בצורה מקצועית. זה קורה גם משום שהובלות קטנות בבת ים הן הובלות שמבצעים לעתים קרובות גם חאפרים וכל מי שחושב להשלים הכנסה בצורה כזאת. מובילים כאלה אינם מקצועיים ולכן אינם מבטחים את התכולה ואת עצמם, כך שקורה פה ושם שהנזקים שנגרמים לרכוש אינם מכוסים על ידי המוביל. אתם אולי נהנים ממחיר נמוך של הובלה, אבל לא תמיד יש לזה הצדקה כאשר יש לכם רכוש שיקר לכם, גם אם רק סנטימנטלית.

תמונה: PIXABAY

מובילים כמה דירות ביחד

הובלות קטנות מאפשרות גם לצרף כמה הובלות ביחד, כך שאתם יכולים ליהנות מהנחה מובנת כשאתם "תופסים טרמפ" על הובלה נוספת. זה ברור למה המובילים רוצים לנצל את השוונג ולצרף ביחד, ולכן אתם תשובצו בלו"ז שלהם לפי התלות בהובלות נוספות. זה בסדר גמור משום שהמחיר בהחלט שווה את זה אם עובדים עם מובילים מקצועיים שגם אינם נעלמים לכם ביום ההובלה עצמה. ודאו לפני כן שאתם באמת עובדים עם מובילים אמינים שקיבלו המלצות על השירות הטוב והאחראי שלהם.