הרשתות החברתיות הפכו בשנים האחרונות לאחד מערוצי הפרסום הפופולאריים והחביבים על עסקים רבים. מדובר על ערוץ בו העסק נחשף לקהל פוטנציאלי גדול שאינו נחשף ביום יום וכן לכמות לידים גבוהה. באמצעות הדף העסקי, יכול העסק לעדן את העוקבים שלו על מבצעים או הנחות שונות, הגרלות ועוד בטרם עדכן בחנות עצמה או באתר. כלומר מדובר על ערוץ שבו מתקשר בעל העסק עם הלקוחות שלו ואף מקבל פידבק בזמן אמת.

דף פייסבוק
צילום: depositphotos

מהן הסיבות לפתיחת דף פייסבוק?

אם אתם עדיין מתלבטים לגבי פתיחת דף פייסבוק או לא מבינים את התוצאות שדף פייסבוק מביא, כדאי שתקראו את הסיבות הבאות ותחשבו שוב עם עצמכם לגבי פתיחת דף עסקי לעסק שלכם. אז מהן הסיבות לפתיחת פייסבוק? ולמה אתם חייבים עמוד עסקי? התשובות להלן:

ניתן למצוא את הדף העסקי בגוגל- באמצעות דף עסקי בפייסבוק תוכלו להופיע בתוצאות דפי הגוגל, ואם אתם עושים קידום אורגני או ממומן אף להופיע בדף הראשון ליד האתר שלכם. ובמידה ואין לכם אתר תקבלו את החשיפה המירבית מהדף העיסקי שלכם.

ריכוז כל המידע בדף העסקי- באמצעות ריכוז המידע לעוקבים שלכם תוכלו לעדכן אותם על על מוצרים או שירותים שונים שיש לכם מבצעים והנחות אליהם או על הודעות לגבי שעות פתיחת וסגירת העסק בימים מסוימים וכן דברים נוספים וחשובים.

מיתוג העסק- הודות לדף עסקי בפייסבוק ניתן למתג את העסק בצורה הטובה ביותר, כך שאם מחפשים את השירות או המוצרים שלכם בפייסבוק ימצאו את כל המידע החשוב בדף העסקי ולא יעברו לדפי מתחרים.

פתיחת הדף העסקי בחינם- פתיחת הדף העסקי הוא בחינם וניתן להגיע בזכותו לקהל גדול ופוטנציאלי שיכול להיות הלקוחות שלכם. תוכלו לפרסם בתוך הדף העסקי שלכם פוסטים ללא תשלום ולקבל חשיפה גדולה מאוד הן בתוך הדף והן בקבוצות שונות בפייסבוק. בנוסף לכך, תוכלו  להשתמש בפרסום הממומן שהינו בתשלום כדי להגדיל יותר את החשיפה וכן להביא לידים לעסק.

להגיע לקהל מדויק וגדול-  באמצעות דף הפייסבוק העסקי תוכלו להגיע לקהל מדויק, מתאים ונכון עבורכם ולהגיע לחשיפה גבוהה ביותר ללא צורך בתשלום.

הגדלת מכירות- באמצעות פוסטים שיווקיים בדף העסקי ניתן לגרום ללקוחות רבים להתעניין ואף להזמין מוצרים שאתם מציעים. כל מה שאתם צריכים זה פוסט מכירתי שיגרום לעוקבים שלכם להשאיר להתעניין במוצר ולשלוח לכם הודעה בפרטי או להתקשר אליכם.

עבודה מסודרת- באמצעות הדף העסקי שלכם תוכלו לעבוד מסודר ולייעל את הזמן שלכם. כך למשל תוכלו להשתמש בפוסטים מתוזמנים בהתאם לשעה והיום שאתם רוצים להעלות ולחסוך בזמן רב מה שיאפשר לכם להתפנות לעיסוקים השונים שלא פחות חשובים ודורשים זמן.

מידע לגבי הדף- תוכלו לקבל מידע סטטיסטי לגבי הדף העסקי שלכם שכולל את כמות הנחשפים לדף שלכם, כמה קליקים היו על פוסטים מסוימים ונתונים נוספים . מידע זה יעזור לכם להבין היכן אתם צריכים להשקיע יותר על מנת להגדיל את הלקוחות שלכם ואת החשיפה של הדף.