בוצע רישום אינטרנטי לכ- 3200 ילדים לרישום. לאור ההצלחה בשנה הקודמת גם השנה נפתח מוקד טלפוני ייעודי לפניות הורים, המלווה את הרישום לגני הילדים ובכך נחסכת הגעה פיזית לאגף החינוך.
כל נתוני הסקרים על שביעות רצונם של התושבים בתהליך הרישום לגני הילדים בעיר
ההרשמה לשנת הלימודים תשפ"ב לגני הילדים בעיר הסתיימה בחודש פברואר. הרישום לגני הילדים וצהרונים בעיר התבצע באמצעות אתר האינטרנט העירוני. בהזנת תעודת הזהות של התלמיד/ה ושל ההורה.
בסקרי חווית רישום של ההורים חל שיפור בכל המדדים שנבדקו
אגף החינוך בעיריית בת-ים בשיתוף החברה לתרבות פנאי וספורט וחטיבת השירות הציב יעד לשיפור חווית הרישום. וכפועל יוצא הוטמעו בתהליך הרישום האינטרנטי מהלכים אשר יצרו הליך רישום נוח. פשוט. מהיר. שקוף. ויעיל. המידע בתהליך הרישום הונגש. באתר האינטרנט העירוני. אליו הועלו כלל המסמכים הנדרשים לביצוע הרישום. בכדי לחסוך להורים את ההגעה פיזית לאגף החינוך.
בנוסף, בהובלת אגף החינוך החברה לתרבות פנאי וספורט. וחטיבת השירות. הופעל בתקופת הרישום לגנים מוקד טלפוני ייעודי לפניות הורים. על מנת לספק מענה מיידי לפניותיהם ולשאלות בעניין השלמת הליך הרישום. ומייל ייעודי לשליחת הטפסים. וזאת בכדי לחסוך להורים את ההגעה הפיזית לאגף החינוך.
עם סיום תקופת הרישום. וסגירת המוקד המיוחד. ביצע חטיבת השירות סקרי שביעות רצון הבודקים פרמטרים שונים: מידת שביעות רצון ממערכת הרישום. המידע באתר. והחוויה הכללית.
בכל הפרמטרים חל גידול בשביעות הרצון משנה שעברה. שביעות הרצון מחוויית הרישום באופן כללי עלתה משמעותית משנה שעברה ועמדה על 92%. שביעות הרצון מהמידע באתר העירוני גם גדל משמעותית מ- 77% אשתקד ל-84% השנה. בנוסף, 93% היו מרוצים מקלות השימוש במערכת.
בימי הרישום נכנסו למוקד כ 1250 שיחות. ובוצעו כ-1100 שיחות יוצאות. זמן המתנה הממוצע במוקד עמד על 15 שניות בלבד. ושיחה ממוצעת ארכה כדקה.
ראש העיר, צביקה ברוט: "ההשקעה בשיפור חווית השירות ברישום האינטרנטי של גני הילדים היא חלק מהאני מאמין שלנו בשיפור השירות לתושב. השנה הופעל המוקד הטלפוני. המלווה את הליך הרישום האינטרנטי. בפעם השניה והתוצאות ניכרות. כל הפניות של התושבים נענות בזמן המתנה קצר. המוקדניות מסייעות לפונים ברישום ובהליך עצמו. והמענה מקיף באופן שכבר עתה למעלה מ80% מההורים רשמו את ילדיהם. ואנו פועלים שה 20% הנותרים ירשמו את הילדים בהקדם".
בד בדומה לשנה שעברה. גם השנה בהתאם למדיניות הנהלת העיר. והוראת מנכ"לית העירייה הוקדמו מועדי פרסום השיבוצים. קיום ועדות הערעור. וזאת על מנת לספק להורים ודאות על שיבוץ ילדיהם. מוקדם משנים עברו. התהליך שנבנה בכוחות משותפים של מספר גורמים עירוניים. יוביל לשיפור משמעותי במהירות. ביעילות. ובחוויית השירות. שאותה אנו מספקים להורים תושבי העיר בחוויית הרישום.