עיריית בת ים מתחילה בשינוי חזותי לעיר בגינות הציבוריות, מפתיע ומרגש שהגינה הראשונה שתעבור שדרוג תונגש לילדים בעלי צרכים מיוחדים עם מתקנים נגישים.

עיריית בת-ים בשיתוף עם מפעל הפיס החלו השבוע בעבודות לשדרוג גינת הלנה ראפ – הגינה נמצאת בשכונת רמת הנשיא הכניסה הראשית לגינה מרח' אנה פרנק.

מתקן נגיש. הדמיה באדיבות דוברות עיריית בת ים

במסגרת העבודות תונגש הגינה לילדים עם צרכים מיוחדים, באמצעות התקנת מתקני משחק המותאמים לאנשים עם צרכים מיוחדים, כמו כן יותקנו מתקני כושר לרווחת הציבור, ותשודרג חזות הגן, באמצעות החלפת הריצוף והתקנת ריהוט גן חדש.

בתקופת העבודות, הצפויות להארך כ- 4 חודשים, ולאור שמירה על בטיחות הציבור ומניעת מסוכנות, יגודר שטח העבודות ותיאסר כניסה של תושבים למתחם.

העבודות לפיתוח הגינה הן חלק ממהלך עירוני לשדרוג המרחב הציבורי. לאורך שנת 2020 ישדרגו צוותי העירייה גינות ופינות חמד בעיר, על מנת לחולל שינוי חזותי רציף.

נדנדה נגישה. הדמיה באדיבות דוברות עיריית בת ים

עבודות התכנון והביצוע מתאפיינות במגוון פעולות רחב ובהיקפים שונים, דוגמת חידוש תשתיות רחובות לצד פעולות נקודתיות של יצירת אתנחתאות, פינות ישיבה עם ספסלים מעוצבים וריהוט רחוב.

ראש העיר כתב בדף הפייסבוק שלו:
"לפני שנה וחצי, תוך כדי צילום סרטון לקראת הבחירות, ניגשה אליי בחורה צעירה על כסא גלגלים.
היא סיפרה לי במשך דקות ארוכות על ילדותה הלא פשוטה, ועל הקושי שהיה לה לראות את כל החברים והחברות מבית הספר משחקים בגינה – כשהיא נאלצת לצפות מהצד, ולהרגיש את הפער מדי יום עמוק בלב.
התרגשתי מאוד מהסיפור שלה, עד ששכחתי לשאול לשמה.
אז אני מנצל את דף הפייסבוק כדי לספר לה (אולי את כאן, עוקבת, אני מקווה):
גינת "הלנה ראפ" ברמת הנשיא תהיה בקרוב מונגשת לילדים עם צרכים מיוחדים. בעוד כמה חודשים יהיו בגינה מתקני משחק מונגשים, והגן כולו ישודרג, יעוצב ויהיה ראוי לתושבי רמת הנשיא והעיר כולה. תודה לחברתי, המשנה לראש העיר אסתר פירון, על הובלת הפרויקט.
לכל ילד בעולם מגיע לשחק כשווה בין שווים, ואנחנו נדאג לכך."