ההגדרה המקובלת של פרסום דיגיטלי היא שפרסום מהסוג הזה מתבצע באמצעות שלטים אלקטרוניים ומסכים דיגיטליים המותקנים במקומות ציבוריים. זאת, בניגוד לשלטי רחוב גדולים, מודעות או פרסום בעיתונות הכתובה והמשודרת. בדרך כלל, פרסום דיגיטלי מסייע לבעלי עסקים מקומיים להציג ללקוחות המגיעים לקרבת העסק את המוצרים שלו. בנוסף, יכולים השלטים הללו להציג את המבצעים שאותו עסק מציע בצורה ברורה ומושכת את העין. ואולם בנוסף לאמור לעיל, גם פרסום העסק באינטרנט הוא סוג נוסף, ואפילו יעיל מאד, של פרסום דיגיטלי. מהם היתרונות של הפרסום הדיגיטלי לבעלי העסק? לאילו עסקים מתאים לבצע פרסום דיגיטלי ואיך הפרסום הזה יכול לסייע בהגדלת המכירות של העסק? בשורות הבאות סקור נושא חשוב זה ונשיב לשאלות הללו בהרחבה.

 

פרסום
צילום : FREEPIK

 

כל היתרונות של הפרסום הדיגיטלי

במידה רבה, היתרונות של פרסום דיגיטלי זהים ליתרונות של פרסום באמצעות האינטרנט. הפרסום הדיגיטלי הוא יעיל ומגיע לתודעה של כלל הגולשים המגיעים לאתר. על אחת כמה וכמה יכול פרסום מהסוג הזה להשפיע על גולשים שבחרו להיכנס לאתר ולבחון אופציה של רכישת מוצרים או שירותים באמצעותו. ואולם הפרסום באמצעים דיגיטליים כאמור לעיל, יכול להתאים גם לעסקים שבהם שוהה מספר גדול של לקוחות לאורך זמן. זאת, בין אם מדובר בשהייה לצורך חיפוש של מוצר אחד או יותר, כפי שנהוג בסופרמרקט ובחנויות גדולות ובין אם מדובר בהמתנה בתור לקבלת שירות, כפי שנהוג למשל בבתי מרקחת, בסניף הדואר ובחנויות מסוגים שונים. 

 

לאילו עסקים כדאי להתמקד בפרסום דיגיטלי

כל עסק יכול, כאמור, לבצע פרסום דיגיטלי, כולל באמצעות רשת האינטרנט, במטרה להגדיל את המכירות או להציע מוצרים או שירותים חדשים ללקוחות שלו. עסק המפרסם את עצמו בחכמה, יוצר במהירות גבוהה יחסית קהל עוקבים נאמן שירכוש או לכל הפחות ימליץ לאחרים לרכוש מוצרים או שירותים של העסק. עם זאת, פרסום דיגיטלי יכול להתאים במיוחד לעסקים המעוניינים להעצים את הקשר עם הלקוחות שכבר הגיעו לעסק או להגדיל את המכירות ולהציע ללקוחות הנמצאים בעיצומו של תהליך רכישה פרסום דיגיטלי בקונספט המתאים. פרסום שנבנה בצורה נכונה ומדבר ללקוחות בשפה מתאימה, עשוי להעלות את המכירות באחוזים ניכרים תוך השקעה מזערית של זמן ומאמץ.

בחירה נכונה ומושכלת של המטרות של הפרסום הדיגיטלי מצד אחד ושל סוג הפרסום המתאים לעסק מצד שני, עשויים להפוך לגורם משמעותי המקדם ומגדיל את ההיענות של לקוחות פוטנציאליים למבצעים והנחות שהעסק מציע. מעוניינים לדעת עוד? רוצים להגדיל את היקפי המכירות בעסק, תוך השקעה כספית  מינימאלית? אם התשובה לשאלות הללו היא חיובית, אתם נמצאים בדיוק במקום הנכון והמתאים ביותר. צרו קשר כבר כעת ואנשי המקצוע המיומנים והמנוסים של B144 יחזרו אליכם בהקדם. המקצוענים שלנו ילמדו את הצרכים וההעדפות שלכם ויתכננו יחד אתכם את הקמפיין שיעלה באחוזים ניכרים את היקפי המכירות בעסק.