טקס חנוכת הבית החדש של תנועת הנוער העירונית קצ"ב (קהילה צעירה בבת-ים) המופעלת ע"י המחלקה לנוער וצעירים בחברה לתרבות, פנאי וספורט. בית קצ"ב החדש ישכון ברח' אילת 1 בעיר.

במסגרת טקס חנוכת "בית קצ"ב" התקיימה הדלקת נרות חנוכה, מפגש מרגש של בוגרי התנועה מ-30 שנות קיומה בעיר, וגזירת סרט לבית החדש. באירוע השתתפו ראש העיר, צביקה ברוט, מ"מ ראש העיר, אלי יריב, ואריה ללוש, מנכ"ל החברה לתרבות פנאי וספורט, ממנו נפרדה תנועת קצ"ב לאחר 16 שנים של סיוע ותמיכה לקידומה.

קצב בת ים. צילום: החברה לתרבות פנאי וספורט. באדיבות דוברות עיריית בת חם

צביקה ברוט, ראש העיר, מסר: "אני שמח על חנוכת ביתה החדש של תנועת קצ"ב – תנועת הנוער העירונית שלנו, החוגגת השנה 30 להקמתה. עד היום פעילותה של קצ"ב היתה מפוזרת במספר מוקדים ברחבי העיר. חנוכת הבית הינה צעד ראשון, בפעולות העירייה להחזיר את אלפי הבוגרים של תנועת קצ"ב הביתה, אל בת-ים. אחרי שנים ארוכות של נהירה החוצה, הגיע הזמן לשנות את המגמה. אני סמוך ובטוח כי חנוכת המקום החדש תשדרג את פעילות התנועה למען צעירי בת-ים."

תנועת קצ"ב הינה תנעת המד"צים העירונית. חניכי קצ"ב מתחנכים על פי אידיאולוגיה המבוססת על ערכי כבוד האדם, נתינה לקהילה, טיפוח תחושת השייכות לעיר בת ים ואהבת העם והארץ. קצ"ב הינה תנועת הנוער העירונית היחידה בארץ המובילה את חניכיה להגשמה בשירות הצבאי בגרעיני נח"ל, החוזרים להתגורר בעיר שבה גדלו. כאמור הפעילות של התנועה תתקים החל מהשבוע בבית החדש במקום במרכזים הקהילתיים ובשלוחות בבתי הספר היסודיים – ירושלים, נחשונים ודוד אלעזר.

לפרטים והצטרפות לתנועה: מיתר 052-4798347

בית קצב החדש. צילום: החברה לתרבות פנאי וספורט. באדיבות דוברות עיריית בת ים