מנעולן
צילום : FREEPIK

מנעולן בבת ים מספק מגוון שירותי מנעולנות בבית הלקוח, על המקום, וללא שהות מיותרת: החלפת צילינדר ישן, תיקון מנעולים, התקנת דלתות, שימון צירים, פתיחת דלת שנטרקה, פריצת מנעולים ושערים, פריצת כספות, התקנת מנעול כספת ועוד. רגע לפני שנזמין אלינו מנעולן, עלינו לוודא כי מדובר בבעל מקצוע אמין ובעל כישורים.

מתי אנשים נזקקים לשירותיו של מנעולן?

אנשים נזקקים לשירותיו של מנעולן בבת ים במגוון סיטואציות: רגע לפני מעבר דירה, לאחר פריצה, כשהמפתח אבד, כשהדלת נטרקה, כשהשער נתקע, כששוכחים את הקוד של הכספת ועוד. המשותף לכל אותן סיטואציות הוא אי הנוחות בה אנו נמצאים. תפקידו של מנעולן הוא לספק את הפתרון המהיר ואפקטיבי ביותר, בעלות מינימאלית וללא נזקים מיותרים. פורץ מנעולים מומלץ מסוגל לפרוץ על המקום את כל סוגי המנעולים, בלי תירוצים ובלי שאלות מיותרות.

מנעולן מנוסה לעומת מנעולן מתחיל

במידה ולא ידעתם, ענף המנעולנות הוצף בשנים האחרונות במגוון מנעולנים צעירים. יש ברכה בעובדה שהרבה מנעולנים פועלים בשוק, שכן המחיר לצרכן יורד. אלא שרמת השירות שהלקוח מקבל עשויה לרדת. מנעולנים צעירים אינם מנוסים מספיק ואינם מכירים את כל סוגי המנעולים. פעמים רבות הם נדרשים לעזרה אונליין או לסיוע של ממש ממנעולן ותיק. על כן, רגע לפני שתזמינו מנעולן, אנו ממליצים לתאר בפניו את הבעיה ולוודא כי יש לו הניסיון והידע הנדרש ע"מ לספק פתרון יעיל ואפקטיבי.

מנעולן בבת ים על טוסטוס

כאמור, אנו נזקקים לשירותיו של מנעולן בבת ים בזמנים של אי נוחות. בד"כ אנחנו תקועים מחוץ לבית או מחוץ למכונית, לפעמים אפילו עם ילדים או הורה מבוגר. פעמים רבות אנחנו גם ממהרים לסידורים נוספים. הגעה מהירה של מנעולן הינה בגדר חובה. בשל עומסי התנועה בארץ ובעיות החניה, מנעולן בבת ים מתנייד בד"כ על טוסטוס, ויוכל להגיע לכל נקודה בעיר תוך 20 דקות. במידה והתקשרתם אל מנעולן והוא העריך שיוכל להגיע תוך שעה, דעו שישנו עוד לפחות 10 מנעולנים שישמחו להגיע אליכם קודם לכן, ע"מ לספק את השירות.

הכוח חוזר אל הלקוח

אם בעבר, מנעולן היה מגיע אל בית הלקוח עם צילינדר אחד בלבד (יקר יחסית) – כיום כבר יש תחרות וכל מנעולן מגיע עם 3-4 דגמים פופולריים במחירים שונים. כל צילינדר מגיע עם רמת אבטחה מסוימת והמחיר בהתאם. הכוח חוזר אל הלקוח במובן שרק הלקוח קובע איזו רמת אבטחה דרושה לו. מנעולן אמין ומנוסה ידע להמליץ לנו על הדגם שהכי מתאים לצרכים שלנו.

צילינדרים חדשים במחירים משתלמים

מרבית הצילינדרים בשוק מיוצרים בארץ ע"י חברות כמו רב בריח ופלדלת, ומספקים ללקוח הגנה מצוינת על הבית ועל הרכוש. דגמים פופולריים ביותר נמכרים בטווחי המחירים 200-500 ש"ח, כאשר ניתן לרוב לרכוש את המנעול מהמנעולן שמגיע עד אליכם הביתה (ואף לקבל אחריות). אל תתפשרו על הביטחון שלכם. במידה ועברת דירה, תמיד מומלץ להחליף צילינדר. שכן אף פעם לא נוכל לדעת איפה התגלגל מפתח הדירה.

מנעולן באישור המשטרה

בשל הגישה שמקבל המנעולן למפתח הבית שלנו, רצוי לבחור מראש מנעולן בבת ים הפועל באישור המשטרה. כל מנעולן שמכבד את עצמו נושא עליו תעודת מנעולן רשמית של איגוד המנעולנים, בה ניתן לוודא פרטים אישיים ותמונה עדכנית. לא מכניסים לבית כל אחד, בטח כשמדובר בבעל המקצוע שמחליף את מנעול הבית.

בעלי מקצוע שמסייעים באמצע הלילה

לסיום, אפשר גם לפרגן לבעלי המקצוע בבת ים והסביבה. לרוב, אנו קוראים להם בשעות הקטנות של הלילה, בסוף השבוע ואפילו באמצע החג. רוב המנעולנים מגיעים תוך זמן קצר, עם חיוך על הפנים, ועם רצון אמיתי לעזור ולסייע. מנעולן בבת ים עובד 24 שעות ביממה, במטרה לספק לקהל לקוחותיו רשת של ביטחון, ואפשר לפרגן לו על כך. החכמה היא לשמור את מספר הטלפון של אותם בעלי מקצוע שהיינו מרוצים מהם.