העירייה אישרה את הארכת התב"ע למתחם החשמונאים בת ים, ובאורון נדל"ן מתקדמים עם הפרויקט המתוכנן. במסגרת הפרויקט, ייהרסו –72 דירות ישנות, ובמקומן ייבנו 267 דירות בשני מגדלים על ציר הרכבת הקלה.

פינוי בינוי : אורון נדל"ן תבנה פרויקט מתחם החשמונאים בת ים הכולל 267 דירות חדשות

חברת אורון נדל"ן מקבוצת אורון אחזקות והשקעות ממשיכה להתקדם בצעדי ענק. לקראת תחילת העבודות לקידום התחדשות עירונית בבת ים. פרויקט פינוי בינוי ברחוב החשמונאים בעיר. שיוזמת החברה צפוי לצאת לדרך בקרוב. זאת לאחר שהועדה המחוזית לתכנון ובניה של מחוז תל אביב אישרה את הארכת התב"ע התקפה במקום.

העובדה שלפרויקט קיימת תב"ע מאושרת בתוקף. מאפשרת לפעול לקידום התכנון המפורט. ותחילת השיווק בפרקי זמן קצרים יחסית.

הפרויקט המדובר ממוקם בצומת הרחובות חשמונאים ויוספטל. ומהווה חלק משמעותי מתנופת ההתחדשות העירונית בעיר. את הפרויקט תבנה חברת אורון נדל"ן במסגרת פרויקט פינוי בינוי. היבט אטרקטיבי נוסף למיקום נעוץ בעובדה כי הוא ממוקם על תוואי הרכבת הקלה העתידית. מה שצפוי להפוך אותו לאזור בעל ביקוש גבוה במיוחד.

במסגרת הפרויקט, יפונו 72 יחידות דיור וייבנו במקומן 267 יח"ד, ב-2  מגדלים, בכל מגדל כ-29 קומות. כל הדירות בפרויקט ייהנו מחניה ,מרפסת שמש וחלקן אף ממחסן צמוד וכו'.

גל קסטל, סמנכ"ל ההתחדשות העירונית בחברת אורון נדל"ן:

"זהו פרויקט ייחודי במיקום מצוין על ציר הרכבת הקלה. הדיירים ייהנו משדרוג משמעותי באיכות חייהם, כאשר את הבניינים הישנים יחליפו שני מגדלים מפוארים וחדישים באופן שיעניק את סביבת המגורים הטובה ביותר לדיירים. אנחנו פועלים במקביל במתחמים נוספים בעיר לרבות ברחוב הדדי בעיר בת ים וזאת במטרה לאפשר לתושבי העיר ליהנות מהאיכות ומהסטנדרט הגבוה שמעניקה אורון נדל"ן".

מתחם החשמונאים בת ים
קרדיט הדמיה: באדיבות אורון נדל"ן.