מלונות בירושלים -אין ספק שאחת התקופות המבוקשות יותר לבקר בירושלים הינה במהלך חגי תשרי. חגי תשרי מהווים נקודת ציון חשובה במסורת של העם היהודי ולכן היקף התיירים המבקשים להגיע לבקר בעיר במהלך החגים הוא גבוה. מדובר הן בתיירים מקומיים, מה שנקרא תיירות פנים, והן בתיירים מחו"ל, מה שנקרא תיירות חוץ.

המפגש בין תיירים ממדינות שונות הוא קסום, ומוסיף נדבך נוסף של הנאה ועושר לביקור בעיר. אופציות הלינה במלונות בירושלים הן מגוונות מאוד: מלונות משפחתיים, מלון בוטיק ירושלים, מלונות רשת יוקרתיים, וצימרים בפאתי העיר ומחוץ לה.

סיור סליחות בירושלים

מלון בוטיק – אם אתם שואלים את עצמכם מהן האטרקציות המרכזיות המומלצות ביותר בתקופת החגים – הנה התשובה לפניכם. אחד הסיורים שלא כדאי לוותר עליו הוא סיור סליחות. בעיר מתקיימים סיורי סליחות רבים במסגרות שונות, וכדאי מאוד להירשם מראש לסיור כזה, שכן הביקוש הוא רב, וחשוב להבטיח לעצמכם מקום בקבוצה. סיורי הסליחות בעיר מתחילים מסוף חודש אוגוסט, כ40 ימים לפני יום כיפור. הסיור מתמקד בעיר העתיקה ובסמטאות שבה.

מלון בוטיק –  יש סיורים שכוללים תכני העשרה נוספים כמו למשל סיור העובר דרך בית חולים היסטורי ומפעל תכשיטים קדום. בקרבת העיר העתיקה תמצאו מלונות רבים כמו למשל מלון מקטגוריית מלון בוטיק ירושלים שהוא המומלץ ביותר לזוגות. למשפחות המגיעות לבלות בעיר ההמלצה היא לבחור במלון מרכזי בעיר לשם הנוחות והגישה הקלה עם הילדים לאתרים השונים שבעיר.

שוק ארבעת המינים הססגוני

מלון בוטיק ירושלים – חוויה נוספת מומלצת מאוד היא שוק הארבעת המינים המתקיים במחנה יהודה. בשוק ישנם עשרות דוכנים מהבוקר ועד לשעות הערב המאוחרות. תמצאו במתחם לא רק דוכנים אלא גם אווירה תוססת, הפנינג, אירועים ומופעים ללא תשלום המאורגנים ע"י העירייה, ועוד. זוהי גם הזדמנות מצוינת למפגש עם תושבי העיר וספיגה של תרבות ירושלמית מקומית. תוכלו למצוא אפשרויות לינה נוחות מאוד בקרב מחנה יהודה: מלון בוטיק ירושלים, מלון רשת או לינה אצל משפחות לאווירה אותנטית בחג. לזוגות ההמלצה היא כאמור לבחור במלון בוטיק ולמשפחות ההמלצות לבחור במלון מאובזר עם גישה מרכזית לאתרים ולמוקדי הסיורים.

קרדיט תמונות: pixabay