כנס פעילי "ימינה" התקיים בבית הכנסת "שלום ורעות" בבת ים. כיבדו בנוכחותם ונשאו דברים סגן ראש העיר וראש סניף "ימינה" בעיר – אורי בוסקילה, שר הביטחון – נפתלי בנט,  ועידית סילמן. אולם בית הכנסת היה מלא מפה לפה בבוחרי "ימינה" שבאו לחזק ולשאול, להביע דעה ולתמוך.

לא רק תושבי בת ים הגיעו לכנס הפעילים בעיר, להפתעת החברים הגיעו גם קבוצה של תושבי העוטף שבאו גם הם לחזק, ואף לבקש מהשר סיוע בפעילות שלהם בתנועת "השומר החדש".
עוד הפתעה בקהל הייתה תושבת העיר בשם בת שבע שדיברה בגילוי נאות והודתה  באה בעקבות הזמנתו של מר אורי בוסקילה והיא בכלל רצתה להצביע לכחול לבן, אבל הביעה את הערכתה לשר בנט ולפועלו, ובאותה נשימה הביעה טרוניה על ראש הממשלה בנימין נתניהו על יחסו אל השר בנט.

סגן ראש העיר וראש סניף "ימינה" בעיר אורי בוסקילה נשא דברים חשובים:

אורי בוסקילה בכנס ימינה.
צילום משה ישי

"שלטון הימין ארץ ישראל וכל המעשה הציוני בסכנה גדולה. רק לחשוב על חיבור שיקום ויפול על אנשים כמו אחמאד טיבי ועיימאן עודה זה פשוט הזוי. לחשוב שרמטכ"ל, ואנחנו מכבדים ואוהבים כל רמטכ"ל, חושב להקים ממשלה בתמיכה של חברי כנסת ערבים שכל המהות שלהם זה להשמיד את מדינת ישראל זו טרגדיה איומה. חייב לחזק את ט"ב – ימינה – מפלגה ציונית דתית לאומית עם שורשים עמוקים. יש בה גם תורה גם ארץ, גם ציונות. אני קורא לכולם לא לשבת בבית לקום ולעשות טוב , לשים טוב לשים ט"ב."

שר הביטחון נפתלי בנט אמר : "אני אוציא עוד 1000 טרקטורים ולא אסכן חיים של חייל אחד, גם אם זה נראה לא טוב. אני רואה לנגד עיני רק מטרה אחת וזה עם ישראל"

בסוף הערב עידית סילמן לימדה את הפעילים לדבר בשפת הסימנים "גם אני מצביע לימין החדש, כדי ששירלי פינטו תיהיה בכנסת" .
שירלי פינטו – ימנית, מסורתית, פעילה חברתית חירשת הלוחמת למען אנשים עם מוגבלויות-  מתמודדת ברשימת הימין החדש.