זה לא סוד שיותר ויותר נשים מצליחות בשנים האחרונות יותר מגברים בתחום? מה הסוד שלהן? למה חברות ועסקים רבים מעדיפים להעסיק נשים ולא גברים בתפקידים בכירים ונחשקים? על מנת לדעת את התשובה לכך תצטרכו להמשיך ולקרוא את המאמר ולגלות את התשובה בהמשך. אז מהו סוד ההצלחה של נשות העסקים? התשובה להלן.

צילום: Depositphotos

מה גורם לעסקים רבים להעסיק נשים?

אם תסתכלו על רוב העסקים מסביב תוכלו לראות יותר ויותר נשות עסקים בתפקידים בכירים שבעבר היו מיואשים ע"י גברים. אז מה השתנה עם השנים? מדוע חברות ועסקים רבים מעדיפים להעסיק בעמדות בכירות נשים ולא גברים? עם השנים חל מהפך חיובי בקרב הנשים, יותר נשים החלו ללמוד ולצאת לעבוד  וכמובן להקדיש זמן רב בתפיקדן. ההשקעה המרובה ויכולת סגנון הדיבור שהן סיגלו בעבודתן גרמה לכך שיותר חברות ועסקים שונים העדיפו להעסיק אותן מאשר להעסיק גברים. אם פעם נשים היו חייבות להוכיח את עצמן בעבודה על מנת להתקדם כיום הן פחות מרגישות מחויבות להוכיח את עצמן. מדובר על נשים עצמאיות בדומה לגברים שמקדישות שעות רבות בעבודה ויודעות לסגור עסקאות במאות ואלפי שקלים.

מדוע אנו רואים יותר נשים בעמדות מפתח בכירות שאיישו גברים?

שבאים לפענח את סוד ההצלחה של נשות העסקים בחברות ועסקים שונים, רואים תמונה ברורה ומובנת שרוב החברות והעסקים מעדיפים להעסיק נשים מאשר גברים. ולא מדובר על חסכון במשכורת אלא על כישורים שונים שיש לנשים ואצל הגברים קשה למצוא אותם. כישורים אלה כוללים השקעה מרובה יותר בעבודה, סגנון דיבור שונה, שפת גוף שונה ועוד. תכונות אלה מאפיינות נשות עסקים רבות ואינן מאפיינות גברים, ועל כן התפוקה שנשים משיגות עקב כך גדולה יותר ביחס לגברים. לכן חברות ועסקים רבים מעדיפים להשקיע בנשות עסקים מאשר גברים על מנת לנצל את הפוטנציאל הטמון ולהגדיל את רווחי החברה וכמובן להשיג לקוחות חדשים בחברה.

מה סוד ההצלחה של נשות העסקים?

על מנת להצליח בעולם העסקים, נשים רבות מסגלות לעצמן תכונות אופי שונות אשר עוזרות להן במהלך עבודתן. תכונות אלה כוללות סגנון דיבור שונה, תנועות שפת גוף שאופייניות להן וכן יכולת עבדה בצורה יעילה ושונה מניהול הגברי הקיים שאנו מכירים בחברות רבות. מעבר לכך, הקשיחות והחוסר תלות שמפתחות הנשים עם הזמן עוזרת להן לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר ואף לזכות למחמאות רבות בחברות או העסקים שהן מועסקות בהן. ההשקעה המרובה בשעות העבודה, הרעב והאדרנלין שמביאות איתן נשות העסקים גורמת להן להתקדם במהירות בסולם הדרגות להתחבב ע"י המעסיקים שלהם. מה שגורם למעסיקים רבים לראות זאת כתוכנה חיוביות שאצל גברים לא ניתן למצוא. הודות לכך ניתן לראות לא מעט נשים בארגונים וחברות שונות אשר עקב תכונות אלה הגיעו לדרגות גבוהות ובכירות שעד לא מזמן איישו אותן גברים.