קרדיט תמונה FREEPIK

שוקלים לפנק את עצמכם בביקור במתחם ספא מרגיע? מתחמי ספא לרוב נתפסים ככאלו המספקים פינוק של נופש, מעין רוגע למספר שעות. ואכן, בהחלט מדובר בחוויה שמנתקת אותנו מן המעמסות של היום-יום, ומאפשרת לנו לספק מעט מרגוע לנפש.

מעבר לכך, אתם למעשה ממש רוכשים לעצמכם לא רק שקט ושלווה, כי אם אינספור יתרונות בריאותיים מוכחים שיעניקו לכם תועלת גם לטווח הרחוק.

לכן, אם אתם שוקלים ביקור במתחם ספא, אתם וודאי תרצו לקרוא את העובדות המרתקות הבאות שחושפות את היתרונות הבריאותיים השומרים לספא איכותי ומקצועי .

עיסוי מסייע להפחת מתחים

בראש ובראשונה, ביקור במתחמי ספא הם הדרך היעילה והטובה להפחית מתחים ולשחרר את הסטרס המצטבר במרוצת הזמן.

לא משנה עד כמה אנו יכולים להעיד על עצמנו כאנשים נינוחים ורגועים, הרי שמעמסות היום-יום, המטלות וריבוי המשימות, בהחלט יכול לתת את אותותיו גם על אדם קר רוח ופעלתן.

הסטרס ניכר במגוון רחב של דרכים, דרך שרירים קפוצים ועד לכאבי ראש שאינם מרפים לרגע.

לישת השרירים וביצוע שלל טכניקות של מניפולציה על השריר, משחררת מוליכים עצביים אשר משרים רוגע ושלווה.

עיסוי טוב לעור בריא יותר

מחקרים מדעיים שונים שנערכו אודות היתרונות הבריאותיים של העיסוי, מצביעים על השפעה מיטיבה על עור הפנים.

באופן טבעי שעור הפנים שלנו הולך ונפגם במרוצת הזמן. החל מתהליך ההזדקנות הטבעי של הגוף, דרך מפגעים סביבתיים ועד לחשיפה ממושכת לאור השמש.

עיסוי מקצועי מסייע בסילוק הרעלנים מתוך הגוף, ומועיל להפחתת כתמי שמש ועד למזעור תופעות של פצעים וזיהומים כגון אקנה.

עיסוי מקצועי מסייע לשינה עמוקה יותר

קמים בבוקר ומרגישים תשושים למרות שישנתם שנת ישרים? סובלים מנדודי שינה תכופים? ייתכן מאוד שעיסוי מקצועי יועיל לכם רבות ויאפשר לכם למלא את הגוף באנרגיה חדשה.

עיסוי מסייע לגוף להיכנס להרפיה עמוקה, ומשחרר מתחים. שילוב זה מעניק לגופנו את היכולת להיכנס לשינה עמוקה וטובה יותר.

נוסף על כך, מבחינת תהליכים פיזיולוגיים, הרי שעיסוי מקצועי מדרבן את שחרורו של סרוטונין ודופמין המפחיתים היבטים של דיכאון ואף חרדה.

עיסוי מקצועי מסייע לאלחש כאבים

סובלים מגב כאוב באופן תדיר? או אולי כאבי ירכיים כתוצאה מן הווסת? או כאבי ראש וצוואר כתוצאה מעבודה תכופה מול המחשב?

עיסוי מקצועי הוא הדרך המושלמת למזער את הכאב. לצד שחרורם של שרירים תפוסים, הרי שפעולת הלישה משחררת חומרים כימיים המשפיעים על סף הכאב של הגוף.

אין זה מקרי שאנו חשים בתחושת הרפיה עמוקה בעת העיסוי, וכל אלו נובעים מתוך תהליכים המתרחשים בגופנו כתוצאה מעבודה נכונה ומיומנת של מטפל או מטפלת באמצעות מגע.