מקדמים את ההוראה: עיריית בת-ים מציעה מענק של 10,000 ₪ לאקדמאים תושבי העיר והסביבה, שיצטרפו לתוכנית הסבת אקדמאים להוראה בת-ים, הכשרה ייחודית בת שנה אחת בלבד וישתלבו במערך ההוראה בעיר
עיריית בת-ים והמרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט מזמינים אתכם להשתתף בתוכנית הכשרה מוקדמת להסבת אקדמאים להוראה בת-ים. תושבי העיר (והסביבה)?. שרוצים להשתלב במערך ההוראה בעיר ולהשאיר חותם.
התוכנית מיועדת לאקדמאים המעוניינים להיות חלק ממעצמת החינוך בבת-ים. לחולל שינוי. להשפיע ולהוביל מצוינות חינוכית . בוגרי התוכנית ישתלבו במערך ההוראה של החינוך היסודי והעל יסודי בבת-ים.
התוכנית הינה תוכנית איכותית, מושקעת וייחודית שפותחה במיוחד למערך החינוך בבת ים ומציעה מעטפת של סיוע ותמיכה. תוכנית הלימודים משלבת בין תיאוריה לפרקטיקה, ומותאמת למאפיינים הייחודיים של העיר. היא כוללת סיורים, קורסים, התנסות מעשית בבתי הספר, למידה מבוססת טכנולוגיה, סימולציות ועוד.
התוכנית חושפת את הסטודנטים אל מאחורי הקלעים של המערכת העירונית, ומשתפת אותם בדיאלוג עם גורמים בעירייה, מורים, מנהלים בבתי הספר ודמויות מובילות בעיר.
התוכנית מתקיימת במתכונת היברידית במשך יום וחצי בשבוע לאורך שנת לימודים אחת בלבד, כאשר החלק הפרונטלי מתקיים בחלקו בעיר בת ים. הסטודנטים נהנים גם ממלגות נדיבות ממשרד החינוך ומפעל הפיס, ומסבסוד כמעט מלא של שכר הלימוד. הם זוכים למעטפת חמה ותומכת במהלך ההכשרה החל מן היום הראשון, וכן בשנים הראשונות של ההשתלבות במערכת העירונית. הליווי נעשה בידי כל הגורמים הרלוונטיים בעיר ובפסג"ה (המרכז לפיתוח סגלי הוראה בעיר).
בתום ההכשרה, יקבלו המשתתפים תעודת הוראה לבית הספר היסודי (כיתות א-ו) או לבית הספר העל-יסודי (כיתות ז-י), בהתאם למסלול שבחרו בו.
ראש העיר צביקה ברוט:
"שמנו לנו בראש סדר העדיפויות את חינוך ילדינו. וההוראה היא הנדבך המשמעותי ביותר, המורים של היום- הם העתיד של ילדנו. אנו קוראים לכם, תושבי העיר שמרגישים שליחות במקצוע ההוראה, לבוא ולקחת חלק בפרויקט החשוב הזה, הפרויקט המבורך הזה, שנותן את המעטפת כולה, יחד עם התמריץ שאנו מעניקים אנו בטוחים שנוכל להביא צוות איכותי למוסדות החינוך העירוניים".
ראש מנהל החינוך נופר קפון:
"מורי ישראל הם הגורם המשמעותי ביותר לקידום החינוך בישראל. בת-ים שמה לעצמה יעד, לקלוט ולשמר מורים באופן מיטבי. ואכן, מערכת החינוך בבת ים מציעה חווית הוראה משמעותית הן פדגוגית והן ערכית. אני רואה בתוכנית זו הזדמנות להשתלב במערכת חינוך צומחת ומובילה".