ראש עיריית בת-ים יוצא למאבק לטובת הפחתת הארנונה לתושבים

ראש עיריית בת-ים צביקה ברוט: " הוריתי לכל אנשי הנהלת העירייה העוסקים בנושא הפחתת הארנונה להיערך למהלך מזורז שיפעיל לחץ אדיר על כל הגורמים הרלוונטים, ובשום אופן לא נוריד רגל מהגז גם אם יש בחירות. אם הידברות רגילה לא תעזור, אנחנו נילחם בכל הכח ונגיע עד בג״צ – עד שזה יקרה"

השבוע התפזרה הכנסת ה-23. לאחר שתקציב המדינה ל-2020 לא קודם ואושר עד יום שלישי בחצות, המועד האחרון לכך בחוק. הבחירות צפויות להתקיים ב-23 במארס. זו תהיה הפעם הרביעית שבה אזרחי ישראל הולכים לקלפי בתוך שנתיים. עם פיזור הכנסת, הפכה הממשלה לממשלת מעבר. בעקבות אי העברת העלה ראש העיר, צביקה ברוט, פוסט חריף על החשש בעיכוב הפחתת הארנונה.

בפוסט כתב ראש עיריית בת-ים צביקה ברוט: "כמו שכולכם זוכרים היטב, הבטחתי לכם שנגרום לממשלה להוריד את הארנונה בבת-ים, ואני עוסק בכך מדי יום ביומו. אינספור דיונים, שיחות טלפון, מכתבים, הצעות ומחשבות, ולפעמים גם צעקות. ודווקא בגלל זה אני זועם לראות שאנחנו בדרך לבחירות נוספות.

 

במשך שנה ורבע מתוך השנתיים האחרונות משרדי הממשלה היו משותקים. בתקופת בחירות השרים לא יכולים לתפקד. פקידי הממשלה לא יכולים לקבל החלטות בלי שר שחותם על ההחלטה.

ועכשיו, בגלל משחקי אגו מיותרים, אנחנו בדרך לבחירות נוספות ומיותרות. בחירות שישתקו שוב את כל משרדי הממשלה למשך שנה. זה הזוי.

את תושבי בת-ים לא מעניינים המשחקים הפוליטיים בכנסת. במיוחד לא בשנה כ"כ קשה מבחינה כלכלית. ואם הממשלה לא תבין את זה לבד, נעזור לה להבין את זה.

*הוריתי לכל אנשי הנהלת העירייה העוסקים בנושא הפחתת הארנונה להיערך למהלך מזורז שיפעיל לחץ אדיר על כל הגורמים הרלוונטיים, ובשום אופן לא נוריד רגל מהגז גם אם יש בחירות.

 

אם הידברות רגילה לא תעזור, אנחנו נילחם בכל הכח ונגיע עד בג״צ – עד שזה יקרה.

אנחנו נוודא שהממשלה הנוכחית תתחיל לקדם את הצעדים שגיבשנו להפחתת הארנונה, לראשונה בבת-ים. גם אם זה יהיה הדבר האחרון שהיא תעשה.״

צביקה ברוט
צילום: מערכת עירוני בת ים