כוחות שיטור וכיבוי שהוזעקו לטפל בשריפה בבת ים נחשפו לגופת כלב שנקשר בגפיו ועבר התעללות. בעקבות בדיקת השבב הסגיר החשוד את עצמו למשטרת ישראל.רק לפני כמה חודשים הציל כוכב הריאליטי מישל טרוני כלב נוסף.

התעללות בכלב בבת ים ולא בפעם הראשונה

רק לפני שנה נגזרו עבודות שירות לתושב העיר בת ים שתועד מתעלל בכלבו ושוב מתרחשת התעללות מחרידה בכלב בעיר.

כוחות ביטחון ובהם שוטרים וכבאים קיבלו התראה על זירת שריפה בעיר. עם הגעתם למקום נחשפו השוטרים לגופת כלב שעבר התעללות ונקשר בגפיו.

בעקבות שיתוף פעולה בין הוטרינר העירוני ד"ר משה ננקין לבין השוטרים נבדק השבב שהיה לכלב ובעליו אותר ולאחר זמן קצר הסגיר את עצמו למשטרה ונעצר.הוא יובא להארכת מעצר בבית המשפט בתל אביב וצפויה הגשת כתב אישום כנגדו.

"ענישה מחמירה למתעללים בבעלי חיים"

ח"כ שירלי פינטו ממפלגת ימינה התייחסה בחומרה להתעללות בכלב: "מקרה קלאסי של התעללות מזעזעת. אני אעבוד קשה על מנת לקדם ענישה מחמירה לכל אדם שמתעלל בבעלי חיים חסרי ישע. הלב נכמר מול המחזה המרתיח ושובר הנפש".

הכלב הבת ימי שהציל מישל טרוני

כזכור בשנה האחרונה נחשף מקרה דומה. כוכב הרשת והישרדות, מישל טרוני שנאבק כנגד ההזנחה והתתעללות בכלבים. הגיע יחד עם דניס צ'רקוב אל ביתו של תושב בת ים. שחשוד בהתעללות בכלב והציל את הכלב הפגוע.

טרוני שידוע כפעיל למען זכויות בעלי חיים. הגיע אל המקום יחד עם אושיית הרשת דניס צ'רקוב. הגן על הכלב הפגוע וחילץ אותו עוד לפני שהשוטרים הספיקו להגיע.

בכלב שחילץ טרוני טיפלו מפקחי משרד החקלאות לאחר שהוא הוחרם מהדירה בה אותר בבת ים. מפקחי משרד החקלאות פינו את הכלב למתקן המוגן של משרד החקלאות. עם קבלתו בלילה במתקן, עבר הכלב בדיקה ראשונית, בה עלה שמצבו טוב.

טרוני עם הכלב שניצל מהתעללות בבת ים

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ⠀⠀⠀⠀M I S H E L T A R O N I (@mishel_taroni)

התעללות בכלב בבת ים
התעללות בכלב בבת ים צילום: דוברות המשטרה