קרדיט תמונה FREEPIK

אין זה פשוט כיום לנהל בתי מלון. רשת האינטרנט הביאה איתה אתגרים ייחודיים שצריך להתמודד איתם ולא רק זה – גם דרכים נוספות לבצע הזמנות של חופשות ולינה בבתי מלון. יש בתי מלון בדרגות שונות של אירוח או כאלה שמיועדים לאירוח של קהל יעד ספציפי אך ללא ספק יש מכנה משותף בין כל הרשתות של בתי המלון והוא ההכרח לאפשר שירות לקוחות ומתן מענה לגולשים בזמן אמת. איך יודעים לאן לפנות? בעזרת אתר של צד שלישי שמרכז במקום אחד מגוון רחב של ערוצי יצירת קשר עם רשתות או בתי מלון עצמאיים – https://serviced.co.il. כאן יכולים הגולשים או הנופשים למצוא את פרטי יצירת הקשר של המלון שהם רוצים להזמין בו חופשה או זה שהם כבר נמצאים בו ונהנים.

מה אפשר לשאול את שירות הלקוחות של רשת מלונות?

כאמור, יש הרבה תקשורת סביב הזמנת חדר בבית מלון לקראת החופשה הבאה. לפעמים הלקוח ירצה לדעת ממה בדיוק מורכב המחיר, לפעמים לא יהיה ברורה לגמרי החלוקה בין החדרים של ההורים לבין אלה של הילדים, ייתכן ומחירו האטרקטיבי והכדאי של כרטיס מועדון לא ייקלט במדויק ועוד. ישרוטל שירות לקוחות לדוגמה, חייב להיות מערך שירות מסודר, נוח וכזה שנותן מענה מהיר, שכן מדובר ברשת בתי מלון יוקרתיים ברמה גבוהה במיוחד בכל הארץ והסיבה השנייה היא שלעיתים הגולש נתקל בבעיה ממש בעת ביצוע ההזמנה והוא יצטרך תשובה מיידית מצד שירות הלקוחות. מסיבה זו מערך השירות צריך להיות יעיל, מהיר ושירותי במיוחד ובעיניהם של מנהלי הרשת תהליך הממשק עם מערך השירות הוא חלק בלתי נפרד מהחוויה הכוללת של הלקוח מול בית המלון והם ירצו שהחוויה תהיה טובה וחיובית ככל האפשר. רק זה לכשעצמו יגרום להם לדאוג שמערך השירות יהיה נגיש, יעיל ונוח במיוחד.

למצוא במהרה את פרטי הקשר עם רשת מלונות

בזכות אתר שירות בקליק אפשר למצוא תוך דקות ספורות בלבד את פרטי הקשר עם כל רשת מלונות או כל בית מלון עצמאי. בעזרת חלוקה חכמה לקטגוריות הגולשים יכול למצוא את מה שהוא מחפש וכך ליצור קשר עם מערך שירות הלקוחות על מנת לקבל את התשובות הדרושות לו. חשוב מאד וכדאי לשמור את האתר במועדפים של דפדפן האינטרנט וכך להיכנס אליו בכל פעם שמחפשים את פרטי יצירת הקשר עם בית המלון או עם כל חברה עסקית אחרת שמעוניינים ליצור איתה קשר. זו גדולתה האמיתית של רשת האינטרנט, שבזכותה אפשר לקבל תשובות ומענה מהר מאד וכך לא צריך להתעכב כאשר רוצים להזמין חופשה בבית מלון, לעיתים קרובות אחרי הרבה מאד זמן שחלף מאז החופשה הקודמת.