במהלך מאמר זה נסקור כהלכה מה הם היתרונות המובילים של תואר שני לגיל הרך ואיך הינם יכולים להשפיע על מסלול הקריירה העתידה להגיע שלכם במהלך חייכם.

תואר שני לגיל הרך
צילום: PIXABAY

לימודי תואר שני לגיל הרך מהווים פוטנציאל ממשי ליותר הזדמנויות ולקידום בעבודה שלכם –

בשביל כל מיני עבודות, הנכם נדרשים להחזיק בתואר שני, בורם שהנכם אפילו מתכוונים לשלוח את קורות החיים שלם. כמו למשל, ספרנים, רופאים, עוזרי רופאים, עורכי דין, מדריכים ועובדים סוציאליים נדרשים ללמוד במוסדות להשכלה גבוהה לתארים מתקדמים בטרם שיימנו עם צוות העובדים במעגל העבודה.

העבודות הללו מחייבות שיהיה ברשותכם כל מיני תארים ייעודיים. למי מבינכם, החושב ברצינות על העבודות הללו, להלן נביא בפניכם בשורה משמחת. על פי דיווח הלשכה לסטטיסטיקה של עבודה נמצא, כי תעסוקה במשרות הדורשות תארים שניים בכלל או תואר שני לגיל הרך בפרט אמורה להעלות לכמעט שבעה עשר אחוזים בין השנים 2016-2026, המהירה ביותר מכל דרגות ההשכלה.

בהתאם לנתוני ה- NCES, יותר מחמישים אחוז מכלל התארים שנרכשו במשך שנות הלימודים 2016-2017 היו בשלושה תחומים מובילים – עסקים, תואר שני לגיל הרך ובריאות. כאשר גם הנדסה ומדעי המחשב אחראיים על חלק נכבד חרף העובדה כי קיימות המון משרות, אשר לא צריך להתקבל אליהן מצוידים בטייטל של זה בתחומים הללו, המון סטודנטים מעדיפים לרכוש תואר שני על מנת לסייע בידם להתקדם לתפקידים בכירים יותר או מיוחדים יותר או כדרך להתבלט בתפקידים תחרותיים ביותר.

לימודי תואר שני מהווים פוטנציאל לקבלת שכר גבוה יותר –

בהתבוננות מרחבית, בעלי תואר שני לגיל הרך מרוויחים יותר מבעלי תואר ראשון לחינוך. על פי נתונים סטטיסטיים דווח כי חציון הרווחים השבועיים הרגילים של בעלי תואר שני היה כפול מרווחי בעלי תואר ראשון. בנוסף ראייה נרחבת בתחום של הפיצויים כוללת את המקצועות שבהם תואר שני חיוני אפילו להיחשב. ההבדל לא יכול להיות כמו בולט לאלה שעברו תואר שני בתחומים שבהם התואר יכול להיות נחמד שקיים, אבל לא בהכרח נחוץ.