בת-ים נלחמת באלימות נגד נשים

עיריית בת-ים ציינה את יום יום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות כלפי נשים בשבוע שלם של פעילויות ומגוון אירועים במטרה לעורר מודעות, להגביר את החינוך והשיח עם בני נוער בנושא וכן לעודד נפגעות אלימות לשים סוף לקשר השתיקה וההסתרה, לפנות לקבלת סיוע ולשים סוף למעגל האלימות.