מועדון לגיל השלישי לקהילה האתיופית נפתח בבת-ים!

השבוע התקיים טקס פתיחה של מועדון לגיל השלישי לקהילה האתיופית בבת-ים במעמד ראש העיר, צביקה ברוט.
עיריית בת-ים מקדמת בימים אלה תוכנית ממוקדת להסבת אקדמאים להוראהבשיתוף המרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט

מקדמים את ההוראה: עיריית בת-ים מציעה מענק של 10,000 ₪ לאקדמאים תושבי העיר והסביבה, שיצטרפו לתוכנית הסבת אקדמאים להוראה בת-ים, הכשרה ייחודית בת שנה אחת בלבד וישתלבו במערך ההוראה בעיר