ההרשמה לגני הילדים לשנת הלימודים תשפ"א בעיצומה עד כה בוצע רישום אינטרנטי לכ- 3200 ילדים המהווים כ- 80% מהמועמדים לרישום; השנה לראשונה נפתח מוקד טלפוני ייעודי לפניות הורים, המלווה את הרישום ובכך נחסכת הגעה פיזית לאגף החינוך
ההרשמה לשנת הלימודים תשפ"א לגני הילדים בעיר החלה ביום ב' 27.1.2020 ותיסגר ביום א 16.2.2020. הרישום לגני הילדים בעיר מתבצע באמצעות אתר האינטרנט העירוני בהזנת תעודת הזהות של התלמיד/ה ושל ההורה. מתוך כ- 4000 ילדי גני הילדים פוטנציאלים לרישום, נרשמו עד עתה כ3200 ילדים, המהווים כ- 80% . החלוקה ברישום לפי חתך גיל מבין אלה שנרשמו: גילאי 5 כ- 1300 ילדים, גילאי 4 כ- 1100 ילדים וגילאי 3 כ- 800 ילדים.
אגף החינוך בעיריית בת-ים בשיתוף חטיבת השירות הציב יעד לשיפור חווית הרישום, וכפועל יוצא הוטמעו בתהליך הרישום האינטרנטי מהלכים אשר יצרו הליך רישום נוח, פשוט, מהיר, שקוף ויעיל. המידע בתהליך הרישום הונגש באתר האינטרנט העירוני, אליו הועלו כלל המסמכים הנדרשים לביצוע הרישום, בכדי לחסוך להורים את ההגעה פיזית לאגף החינוך.
בנוסף, בהובלת חטיבת השירות החל מהשנה הופעל בתקופת הרישום לגנים מוקד טלפוני ייעודי לפניות הורים, על מנת לספק מענה מיידי לפניותיהם ולשאלות בעניין השלמת הליך הרישום, ומייל ייעודי לשליחת הטפסים, וזאת בכדי לחסוך להורים את ההגעה הפיזית לאגף החינוך.
בימי הרישום הראשונים נכנסו למוקד כ 400 שיחות ביום. זמן המתנה הממוצע במוקד כעת הינו כחצי דקה ושיחה ממוצעת אורכת כשתי דקות וחצי.
ראש העיר, צביקה ברוט סייר אתמול באגף החינוך והתרשם מהשירות שניתן לתושבים במוקד הטלפוני. ברוט הודה למנהל אגף החינוך אהרון קצב על העבודה המאומצת. ברוט: "השילוב בין רישום יעיל וקל באתר למוקד הרישום הטלפוני, המסייע להשלמת ההליך, עושה נפלאות. כל פניות התושבים נענות ע"י המוקדניות. ההשקעה בשיפור חווית השירות ברישום האינטרנטי של גני הילדים היא חלק מהאני מאמין שלנו בשיפור השירות לתושב".
אהרון קצב, מנהל אגף החינוך התייחס למוקד הטלפוני: "השנה הופעל המוקד הטלפוני המלווה את הליך הרישום האינטרנטי, בפעם הראשונה והתוצאות ניכרות. כל הפניות של התושבים נענות בזמן המתנה קצר. המוקדניות מסייעות לפונים ברישום ובהליך עצמו והמענה מקיף באופן שכבר עתה למעלה מ80% מההורים רשמו את ילדיהם ואנו פועלים שה 20% הנותרים ירשמו את הילדים בהקדם".
בד בבד החל מהשנה יוקדמו מועדי פרסום השיבוצים, קיום ועדות הערעור, וזאת על מנת לספק להורים ודאות על שיבוץ ילדיהם מוקדם משנים עברו. התהליך שנבנה בכוחות משותפים של מספר גורמים עירוניים יוביל לשיפור משמעותי במהירות, ביעילות ובחוויית השירות שאותה אנו מספקים להורים תושבי העיר בחוויית הרישום.