בעקבות גל תלונות של הורים לתלמידי החינוך המיוחד בבת ים זימנה העירייה את נציגי החברה לשימוע לפני פיטורים: ראש העיר, צביקה ברוט: "לילדי החינוך המיוחד בבת ים מגיע הטוב ביותר".

האם מסתמך סוף לבעיות ההסעות בחינוך המיוחד בבת ים?

בעקבות גל תלונות של הורים לילדים עם צרכים מיוחדים. הנחה ראש העיר. צביקה ברוט. את מחזיק תיק החינוך. מ״מ רה״ע אלי יריב ומנכ״לית העיריה יודפת אפק ארזי. לזמן לשימוע דחוף לפני פיטורים. את נציגי החברה שמנהלת את מערך הסעות החינוך המיוחד בעיר.

ברוט עדכן כי העיריה הביאה את חברת הניהול הזו במיוחד, בהשקעה כספית גבוהה, כדי לשפר את תחום ההסעות שלא זכה לטיפול נאות במשך שנים רבות.

למרות זאת, מאז החזרה ללימודים בשבוע שעבר הצטברו מקרים רבים של תקלות, חוסר מענה מספק, או עיכובים במתן התשובות לתושבים שלנו.

צביקה ברוט: 

"אלו לא הסטנדרטים שקבעתי בכל מה שקשור במתן שירות לתושבים, ואנו מתנצלים בפני אותם ההורים שקיבלו שירות ברמה לא מספקת. אסור שזה יקרה, ונדאג שזה יתוקן"

"הנחיתי לבצע בדיקה מקיפה והפקת לקחים בתוך מינהל החינוך, ולהציג לי את המסקנות עד לאמצע השבוע. במקביל נציגי החברה יזומנו לשימוע כבר בימים הקרובים. תקלות קורות לפעמים בכל ארגון גדול. זה טבעי. אבל מי שלא יידע לתקן ולתת שירות ברמה גבוהה לתושבי בת-ים, לא יעבוד איתנו". הוסיף ברוט

החינוך המיוחד בבת ים
צילום: האתר בת ימי