במעמד ראש העיר צביקה ברוט תושק הערב RISEUP בת ים. תכנית כלכלית עירונית שתאפשר שליטה בתזרים החודשי המשפחתי לתושבי העיר. ותכלול הסברה והרצאות בנושאי צרכנות פיננסית בעבור תושבי העיר.

RISEUP בת ים- ככה בונים צרכנות פיננסית עירונית

במסגרת שיתוף הפעולה. עיריית בת ים ו- riseup יסבסדו לתושבים המעוניינים להצטרף לשירות של riseup. חודשיים חינם המאפשר שליטה בתזרים החודשי המשפחתי.

בנוסף, מומחי חברת riseup יעבירו קורסים ו-וובינרים להתנהלות כלכלית יומיומית נכונה. וחיסכון למשפחה, לתושבי ותושבות העיר. אמצעים אלו יסייעו להם לקבל שליטה על מצבם הכלכלי ולהתחיל לצמוח. כמו כן, תוקם קהילת פייסבוק ייעודית לתושבי ותושבות העיר בת-ים. שם יוכלו לשתף ולקבל עצות טיפים על צרכנות פיננסית.

את שיתוף הפעולה תשיק עיריית בת ים בערב מיוחד. בו יציגו את השירות הניתן לתושבי העיר יחד עם הרצאות מרתקות בתחום הצמיחה הכלכלית. אשר יעניקו כלים ולמידה בבית העירייה.

הערב (יום רביעי, ה-23 ביוני) יתקיים ערב השקה בהשתתפות: ראש העיר בת ים צביקה ברוט, מנכ"לית העירייה יודפת אפק ארזי, מנכ"ל ומייסד riseup יובל סמט – והרצאת אורח של עו״ד דרור שטרום, יו"ר ועדת שטרום שמוביל את המהפכה ברפורמת הבנקאות הפתוחה.

ברוט: "כלי נוסף שיסייע בתחום הצמיחה הכלכלית".

צביקה ברוט, ראש עיריית בת ים : "אני שמח להעניק לתושבי העיר כלי נוסף שיסייע עבורם. והפעם בתחום הצמיחה הכלכלית. עיריית בת ים שמה לעצמה בראש סדר העדיפויות .להעניק לתושביה כלים במגוון תחומים. שייסעו להם גם חייהם האיישים והמשפחתיים. מעבר לשירותים הקבועים שנותנת עירייה. זאת בכדי להעמיק את הקשר בין העירייה והתושבים וליצור קהילה חזקה.  מדובר בחלק מסל השירותים שמעניקה העירייה לתושבי העיר בנושאים שונים כגון: חינוך, קהילה, פנאי וכעת גם צמיחה כלכלית."

יובל סמט, מייסד ומנכ"ל riseup: "המשימה שלנו היא לתת את הכוח לישראלים וישראליות לצמוח כלכלית. לשמחתי, ראש העיר צביקה ברוט והצוות שסביבו. הם קבוצה מעוררת השראה ששמה במרכז את הרצון של תושבי ותושבות העיר להתחיל לחיות נכון עם הכסף שלהם. בשנה האחרונה משבר הקורונה הכביד על כולנו. ועכשיו הקיץ מביא איתו הוצאות משפחתיות גבוהות. זה הזמן לתת לתושבות ותושבי בת ים את הכלים איתם הם יוכלו להיות ״על זה״ כלכלית. אני מאמין שעם עירייה חזקה שעומדת מאחריהם, מוצר טכנולוגי מתקדם וקהילה תומכת, זה אפשרי – זה פשוט שיתוף פעולה שהוא הדבר הנכון, במקום הנכון, ובזמן הנכון.״

אודות riseup

כבר היום השירות של riseup משמש אלפי משפחות בישראל, ככלי לניהול פיננסי אחראי ופשוט לשימוש יום יומי, במודל של דמי מנוי חודשיים של 45 ש״ח. השירות טכנולוגי וחדשני, שהופך את המציאות הכלכלית לפשוטה ומספק כלים אמיתיים לשינוי התנהגותי. באמצעות מעקב אוטומטי מותאם אישית שעוזר לדעת כמה נכנס, כמה יוצא ומתי כדאי לעצור. השירות גם צופה מראש כיצד יגמר החודש, מגיש את המידע ישר ל–WhatsApp של הלקוחות, ומאפשר מענה אנושי להתייעצות עם מומחים לפני כל החלטה כלכלית.

כחברת פינטק מובילה riseup השיקה את שיתופי הפעולה הראשונים בישראל בתחום הבנקאות הפתוחה עם בנק דיסקונט ועם בנק לאומי ומצעידה את המערכת הפיננסית בישראל קדימה. בנוסף תומכת בקבוצת עוברות ושוות עם מעל ל-30 אלף עוקבות ומקדמת מעורבות נשים בניהול כלכלי עצמאי, וכן מפעילה מערך שיעורים והעשרה כלכליים לציבור הרחב ומנהלת קהילת פייסבוק שמאתגרת את הגולשים והגולשות לצמוח כלכלית בכל יום. החברה הוקמה בשנת 2017 על ידי יובל סמט, יפתח בר ותמרה הראל כהן, ממוקמת בת״א ומעסיקה 40 עובדות ועובדים. החברה גייסה עשרות מיליוני דולרים ממשקיעים מובילים כגון: סר רונאלד כהן, מייסד קרן Apax, מייקל אייזנברג, שותף בקרן Aleph וג׳פרי שוורץ, מנכ״ל Timberland העולמית בעבר, ויו״ר עמותת מעוז כיום.

RISEUP
RISEUP בת ים. מודעת האירוע באדיבות דוברות העירייה