עיריית בת-ים משיקה את שירות זימון תורים טלפונים המאפשר קביעת תור מראש לקבלת שירות בנושא ארנונה
עיריית בת-ים השיקה בימים אלה שירות חדש לזימון תורים בקליק: my visit- זימון תורים טלפוני מכל מקום ובכל שעה דרך הנייד או מחשב.
במהלך החודשים האחרונים בוצעו הליך אפיון ופיתוח מקיף ומהיר שכלל בדיקות של המערכת, והחל מהשבוע – נכנסים לאתר או לאפליקציית my visit – וקובעים תור לפגישה טלפונית עם נציג הארנונה.
בפגישה הטלפונית ניתן לקבל אותו שירות בדיוק ממש כמו בתור פרונטלי – לקבל מידע, לבצע פעולות, למלא טופס מקוון, לשתף קבצים, לשלם בכרטיס אשראי ועוד. בשלב זה השירות נמצא בתקופת הרצה וזמין עבור קבלת שירות מאגף הכנסות בכל נושא בקשור לארנונה, ובהמשך בכוונת העירייה להרחיב את השירות ליחידות נוספות.
אז איך זה בדיוק עובד? תיאום פגישה טלפונית
- נכנסים לאתרMY VISIT- https://myvisit.com/#!/home/provider/196 , או מורידים את אפליקציית MY VISIT ובוחרים את עיריית בת ים.
- מזדהים באמצעות פרטי ההזדהות במערכת
- בוחרים את האגף המבוקש ובתוכו את השירות שבו אתם מעוניינים
- בוחרים את התאריך ואת השעה הפנויים והנוחים לכם – לוחצים על "קבע פגישה" וממתינים לאישור
- מיד תקבלו לטלפון הנייד סמס המאשר את קביעת הפגישה ואת המועד בפגישה טלפונית –
כחצי שעה לפני הפגישה תתקבל תזכורת בסמס- כאשר הנציג יתפנה הוא יתקשר אליכם למספר הנייד.
מהלך זה הוא צעד נוסף במסגרת מדיניות ראש העיר, צביקה ברוט ומנכ"לית העירייה, יודפת אפק ארזי לשיפור השירות לתוושב. כזכור, לאחרונה אגף הכנסות בחטיבת הכספים השיק שירות באתר האינטרנט העירוני לטפסים דיגיטלים.
ברוט:'משפרים את השירות'
ראש העיר, צביקה ברוט: "שיפור השירות שהעירייה מעניקה לתושבי העיר הינו אחד מהיעדים המרכזים שהצבנו לעצמנו. חשוב לנו להיות זמינים וקשובים בכל עת. האתר העירוני והמידע בו, הנו זרוע משמעותית בשיפור תהליכי השירות לתושבים. אנו מאמינים כי קשב ושירות מצוין, בשילוב עם טכנולוגיה הם המפתח לקידום השירות העירוני".