חתונת קורונה : חתונה בט"ו באב בצל הקורונה מציע לראיין את הזוג המאושר זוג שביטל את חתונה פעמיים בגלל הגבלות הקורונה יתחתן בט"ו באב על החוף בבת ים- בסיוע וליווי ראש עיריית בת ים וצוות העירייה

חתונת קורונה .חתונתם של שיר וגיא (תושבי רמת גן ואורנית) בוטלה פעמיים החל מחודש מרץ עקב מגבלות הקורונה ואיסור על התקהלויות.

לאחר מפח נפש וייאוש גדול/ אם הכלה החליטה בניסיון אחרון לפנות למספר רשויות על מנת לסייע לזוג לבוא בברית הנישואין. במציאת מקום פתוח המאפשר את קיום אירוע החתונה.

ותוך כדי להגשים חלום לביתה- שחלמה על חתונה בחוף הים.
המייל ששלחה הגיעה לתיבת האישית של אחד מעובדי העירייה שהרים את הכפפה וקידם את הנושא.

ראש עיריית בת-ים, צביקה ברוט, בסיוע של צוותי העירייה, הפתיע את הזוג וצלצל להזמין אותם להינשא בחוף הים בעיר. צוות העירייה ליווה את הזוג עד למציאת מקום מתאים בחוף, שם יוכלו לחגוג תחת כל ההנחיות ותאמו את החתונה בט"ו באב- חג האהבה. החתונה המיוחדת תתקיים בטיילת בת-ים באזור ה'סאנסט' בכפוף להנחיות משרד הבריאות.

חתונה
קרדיט : pexels

 

חתונת קורונה באתר חדשות סלבס

 

View this post on Instagram

 

ג’ודי שלום ניר מוזס מבעלי ידיעות אחרונות וגרושתו של סילבן שלום צפויה להצליח בחתונה הזאת. אשת הטלוויזיה אירחה בביתה חתונה. רותם כהן התנדב להופיע, אייל ברקוביץ’ תרם חליפה. צילום מקס קובלסקי רוצים לדעת מי התחתן בגינה של ג'ודי? כל הפרטים בכתבה באתר חדשות סלבס Www.israelcelebs.co.il

A post shared by חדשות סלבס ישראל (@israelcelebs1) on